תוכנית ליווי אישית

שמירה על רצף טיפולי באמצעות סדרת פגישות אונליין-
המפתח להצלחה

Image by Lina Trochez

מחלות והפרעות כרוניות של מערכת העיכול הן לעיתים קרובות מורכבות ומאתגרות, והטיפול בהן דורש זמן, סבלנות, התמדה והשקעה. בתהליך הטיפול, אני מציעה המלצות נרחבות הדורשות שינויים עמוקים בתחומי התזונה, אורח החיים והתודעה האישית. אלו הם תהליכים הדרגתיים שאינם מתרחשים תוך יום אחד, ולכן נדרש לעבוד יחד, בצמידות ובנחישות, לאורך פרק זמן ממושך - מספר שבועות או חודשים, בהתאם לחומרת המצב.

מנסיוני, ליווי ותמיכה צמודים לאורך זמן הם קריטיים להצלחת התהליך. לכן, קיום סדרה של לפחות 3 מפגשי מעקב הוא בעל חשיבות עליונה. כאשר אתם נמצאים בתוך מסגרת טיפולית מסודרת ועטופים במגוון רחב של כלים המסייעים להתמודד בצורה המיטבית עם האתגרים הכרוכים בתהליך ההחלמה, הדבר משרה תחושה של ביטחון, יציבות ושלווה.

הידיעה כי יש למי לפנות ועם מי להיוועץ לכל אורך הדרך, מעלה באופן משמעותי את המוטיבציה וההתמסרות לתהליך. התייחסותי לכל מטופל היא כאל פרויקט ייחודי שבו אני משקיעה את מירב המאמצים והכלים העומדים לרשותי, במטרה להביא אתכם ליעד הבריאותי המיוחל.

במסגרת הטיפול, אני בונה עבורכם תוכנית אישית, מקיפה ומדויקת, ומלווה אתכם בקפידה לאורך כל הדרך, גם בין המפגשים הפרונטליים. נסיון העבר לימד אותי כי הליווי האינטנסיבי והמחויבות ההדדית הם מפתח להצלחה בתהליך ריפוי ושיקום מערכת העיכול.

מטרת הטיפול

המטרה המרכזית של הטיפול היא לייצב את מערכת העיכול ולמנוע ככל הניתן מצבים של תת-ספיגה, שלשולים בלתי פוסקים, עצירויות וסיבוכים אופייניים אחרים. אך מעבר לכך, השאיפה העמוקה היא שבסופו של התהליך, תרכשו את הכלים והידע הדרושים כדי לנהל באופן עצמאי את מצבכם הבריאותי ולהשיג שליטה מרבית על המחלה, תוך הקלה משמעותית בתסמינים.

השאיפה שלי היא שלא תהיו עוד מנוהלים על ידי המחלה או תלויים באופן מוחלט ברופאים ובתרופות, אלא תוכלו לקחת אחריות ובעלות על בריאותכם ואורח חייכם. התהליך הטיפולי יעניק לכם ידע מעמיק, הבנה רחבה ומגוון כלים יישומיים שישרתו אתכם לאורך זמן, גם במקרה של החמרה או שינוי במצב הבריאותי.

מעבר להמלצות האישיות שאגבש עבורכם, במהלך הטיפול תעברו למידה מעמיקה ורב-שכבתית. תרכשו הבנה מקיפה של מנגנוני הגוף, הקשרים בין הגוף, הנפש והרוח, ודרכים להשיב את האיזון הפנימי ולעורר את כוחות הריפוי הטבעיים. כלים אלו יחזקו את האוטונומיה והביטחון העצמי שלכם בניהול המחלה, גם כאשר המצב משתנה או מציב אתגרים חדשים.

יציבות מערכת העיכול והשגת שליטה אמיתית על המחלה הן היעדים המרכזיים שאליהם אני שואפת להוביל אתכם בתהליך הטיפולי, תוך מתן כלים והעצמה לניהול בריא ומאוזן של החיים לטווח ארוך.

ואלרי מרטינו

הדגש הוא - טיפול בך ולא במחלה! ​

למה לצפות בפגישות?

כל הפגישות מתקיימות אונליין, דרך מצלמת מחשב או טלפון. ללא הצורך לצאת מהבית.

פגישת היכרות

(90 דקות)

המפגש הראשון הוא מפגש היכרות ובניית אמון, שנועד להכיר אותך לעומק על מנת להרכיב עבורך תוכנית טיפול מדויקת ורלוונטית. ניתן להגיע למפגש זה בשל מצב אקוטי הדורש התערבות מיידית, או לשם התחלת תהליך טיפול ממושך בבעיה כרונית. המפגש כולל מספר רבדים חשובים:

1. סקירת שאלון הבריאות שתמלא מראש - המטרה היא לקבל תמונה כללית על ההיסטוריה הרפואית, התרופות, התזונה ואורח החיים שלך. במהלך הפגישה נבצע תשאול נטורופתי מעמיק על בסיס המידע שהתקבל/י.

2. ניתוח ממצאים קליניים ותוצאות בדיקות מעבדה רלוונטיות.

3. גיבוש וניסוח היעדים הטיפוליים שלך, שיקבעו את מספר ותדירות פגישות המעקב הנדרשות.

4. התאמת תוכנית טיפול אישית מדויקת שתשרת את יעדיך ומטרותיך הבריאותיות. הקו המנחה הוא השגת תוצאות מוחשיות ומדידות על פי אמות המידה שתציב/י.

5. המלצות ראשוניות כוללות לתזונה, תוספי תזונה, אורח חיים, טכניקות הרפיה וביצוע בדיקות נוספות במידת הצורך.

6. הרכבת פורמולת צמחי מרפא ייחודית עבורך, שתיועד לחיזוק כללי, הקלת תסמינים וטיפול בגורמי הבעיה העמוקים. הפורמולה תישלח אליך תוך מספר ימים לאחר המפגש.

הרבדים השונים של המפגש הראשוני נועדו להעניק לך התאמה אישית מרבית ולהבטיח כי תוכנית הטיפול תהיה מדויקת, יעילה ורלוונטית עבורך ועבור השגת יעדיך הבריאותיים הספציפיים. מפגש זה הוא הבסיס ליצירת קשר אמין ואיכותי לקראת התהליך המשותף.

שלושה

מפגשי ליווי מעקב

(50 דקות)

מפגשי המעקב הנוספים נועדו להקל על התסמינים, לטפל בצורה יעילה ומעמיקה יותר בדלקות וזיהומים, לייצב את מערכת העיכול ולסייע בהתמודדות עם האתגרים הנפשיים הכרוכים במחלות כרוניות.

המפגשים כוללים שילוב ייחודי בין הנטורופתיה קלאסית (תזונה, צמחי מרפא ותוספים) לבין טכניקות אימון תודעתי מתחום ה-NLP ולהם מספר יתרונות חשובים:

✨ מעקב תזונתי, הרחבת ודיוק ההמלצות לאורך התהליך.

✨ מרחב לשתף בשאלות וקשיים העולים במהלך הדרך.

✨ תפריט אישי מותאם הכולל גםמתכונים מרפאים וטעימים.

✨ הדרכה בנוגעה להתאמה נכונה של תוספי תזונה.

✨ רקיחת פורמולת צמחי מרפא אישית.

✨ התייחסות למצב הנפשי וסיוע בניהול סטרס.

✨ שילוב טכניקת NLP להקלה על התהליך וזירוז תהליכי החלמה.

✨ ליווי וייעוץ גם בין המפגשים הפרונטליים.

✨ מחיר אטרקטיבי למסלול קצר, ממוקד ואפקטיבי!

בתום כל מפגש תקבל/י סיכום והמלצות בדוא"ל. התוכנית ניתנת לשילוב עם הטיפול התרופתי המונחה על ידי הרופא המטפל.

מרכיב הליווי הצמוד לאורך התהליך חשוב מאוד מכמה סיבות: שמירה על רצף טיפולי, מסגרת תומכת וכתובת לשאלות ותהיות, והתחייבות הדדית לעבודה משותפת עד להשגת יעדייך הבריאותיים. כל אלו מעלים את סיכויי ההצלחה והחלמה לטווח ארוך.

Green Goodness

למי מתאים הליווי הנטורופתי?

התהליך הנטורופתי איתי מתאים לכל מי שמתמודד עם:

• מחלת מעיים דלקתית (קרוהן, קוליטיס, דיברטיקוליטיס) במהלך התקף אקוטי.

• מחלת מעיים דלקתית לאחר התקף.

• שימור רמיסיה (הפוגה) ומניעת התלקחות חדשה של המחלה.

• מחלת מעיים דלקתית אשר לא מגיבה לטיפול תרופתי​.

• מחלת מעי דלקתית לאחר ניתוח.

• מעי רגיש או סיבו.

• גסטריטיס.

• הליקובקטור פילורי.

• זיהומים חיידקיים או פטרייתיים במעי.

• הפרעות בריאותיות מחוץ למערכת העיכול כמו פיברומיאלגיה, אלרגיות, עייפות כרונית, תת פעילות בלוטת תריס, סוכרת.

הליווי הנטורופתי יעזור לך ללמוד דברים חדשים על עצמך ועל המחלה:

במהלך הטיפול נעסוק בהיבטים מגוונים כדי להקל על הכאב ולשפר את איכות החיים עם המחלה:

✨ הקשבה לגוף - רכישת מיומנות של זיהוי האיתותים והתסמינים השונים שהגוף שולח,  ותגובה לתסמינים אלו בדרכים מועילות.

✨ ניהול סטרס - רכישת כלים להפחתת החרדה והמתח הנפשי הכרוכים במחלה כרונית, באמצעות טכניקות הרפיה, חשיבה חיובית ותרגול מיינדפולנס.

✨ העלאת מוטיבציה - שמירה על רמה גבוהה של מוטיבציה לאורך כל המסע בדרך להחלמה באמצעות כלי אימון וחיזוק עצמי.

✨ שינוי הרגלים - למידת דרכים יעילות לשינוי והטמעת הרגלים מועילים וארוכי שנים, כדי שהשינויים החיוניים יהיו קלים וטבעיים יותר.

✨ נשימה נכונה - רכישת מיומנויות נשימה שיסייעו להרפיה, שחרור מתח ועידוד תהליכי החלמה טבעיים.

✨ תזונה נכונה וטעימה - נלמד כיצד לארגן תפריט מזין, בריא וגם טעים, ונחשף למתכונים פשוטים וקלים לביצוע.

✨ קבלת החלטות נבונות - רכישת כלים להעלאת המודעות העצמית ויכולת קבלת החלטות מושכלות עבור תהליך ההחלמה.

✨ עבודה עם התת-מודע - אימוץ טכניקות מעולם ה-NLP לשינוי אמונות מגבילות והטמעת תבניות מחשבה חדשות התומכות בבריאות.

✨ שחרור המחלה - הקניית דרכים לקבלת המציאות ושחרור הדפוסים והזיכרונות השליליים הקשורים למחלה.

כל היבט זה חשוב ומשלים את השני, במטרה להעניק לך כלים רב-תחומיים להקלה על הכאב, הפחתת התסמינים, שיפור איכות החיים והחלמה כוללת ועמוקה.

Enjoying Outdoor

הליווי הנטורופתי מאפשר מקסימום יתרונות טיפוליים עבורך:

הטיפול הנטורופתי איתי נועד להחזיר לך את השליטה על מערכת העיכול ועל חייך. לאורך התהליך אני אלווה אותך בדרך להשגת מספר מטרות משמעותיות:

✨ עיכוב התקדמות המחלה והסרת הדלקת הכרונית, באמצעות טיפול ממוקד בגורמי הרקע והסיבות העמוקות יותר.

✨ הקלה משמעותית בתסמינים הקשים - שלשולים, נפיחות, כאבים, טחורים, דימומים ועוד, כדי לאפשר חזרה לשגרת חיים תקינה.

✨ מניעת סיבוכים אפשריים של המחלה ומניעת הידרדרות למצבים חמורים ומסכני חיים.

✨ שיפור תהליכי העיכול וספיגת החומרים התזונתיים, להשבת רמות תקינות של חומרים חיוניים בגוף.

✨ החזרת התאבון וההנאה מהאכילה, תוך התייחסות לרגישויות ומזונות גורמי בעייה.

✨ שמירה על משקל גוף תקין וחזרה לרמות אנרגיה וחיוניות גבוהות.

✨ חופש ועצמאות - היכולת לתכנן טיולים, יציאות לבילוי ואירועים חברתיים ללא חששות מוגזמים.

✨ הפחתת התלות בתרופות ומשככי כאבים, באמצעות התייחסות לשורשי הבעיה.

✨ סיוע בשמירה על מצב של רמיסיה (הפוגה) ארוכת טווח והימנעות מהחמרות ומהתלקחויות.

✨ מניעת אשפוזים וצורך בניתוחים, או לחילופין - סיוע בתהליך ההחלמה לאחר ניתוח.

הטיפול המקיף שלי יעניק לך כלים רבים לשיפור איכות החיים, הקלה בתסמינים והשבת השליטה על הבריאות שלך. אני אהיה לצידך לאורך כל הדרך עד להשגת כל יעדיך הבריאותיים.

הטיפול הנטורופתי שאני מציעה מתקיים בפגישות אונליין נוחות ונגישות. זוהי דרך מודרנית ויעילה לקדם את תהליך ההחלמה והשיקום שלכם, מבלי לצאת מהנוחות והפרטיות של ביתכם.

כל מה שאתם צריכים הוא מחשב נייד או טלפון חכם, חיבור לאינטרנט, מצלמה פשוטה וחדר שקט שבו תוכלו להירגע ולהתרכז בפגישה. המרחב הווירטואלי מאפשר לנו לקיים שיח מעמיק, אינטימי ומכיל, ממש כמו בפגישה פנים-אל-פנים.

אך העיקר הוא המוטיבציה שלכם - הרצון האמיתי לחולל שינוי, להיפתח לתהליך החלמה ולהתקדם לעבר אורח חיים בריא ומאוזן יותר. כשהמוטיבציה קיימת, כל השאר יכול להתגשם.

אל תדחו את ההזדמנות לבריאות משופרת ואיכות חיים טובה יותר. החיים הם כאן ועכשיו, והרגע הזה הוא זה שבו אתם יכולים לבחור בדרך חדשה. אשמח לשוחח אתכם עוד היום ולהתחיל יחד במסע החלמה וצמיחה אישית, בקצב שלכם ובנוחות של ביתכם.

הדרך להרגשה טובה יותר כבר כאן, מחכה לכם.