תחומי התמחות

יש לכם שאלות נוספות? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם.

עם שליחת הפרטים אני מאשר/ת
קבלת מידע מקצועי מואלרי למייל

ואלרי מרטינו Bs.c N.D Cl.H

נטורופתית, הרבליסטית קלינית

תוכנית ליווי מקיפה

לדלקות מערכת העיכול

סדרת טיפולים המותאמת באופן אישי לכל מהלך אפשרי של המחלה

עצירות

עצירות היא מצב בו מתרחש מעבר צואה איטי עד עצירות מוחלטת של הצואה במעי, כלומר זהו מצב של הצטברות של פסולת ורעלים במעי.

על מנת לתפקד באופן מיטבי ולעודד ריפוי הגוף חייב לפנות את הפסולת והרעלים ביעילות. כאשר מערכות פינוי הגוף אינן עובדות כראוי, הרעלים מצטברים בכבד, ברקמות שומן וברקמות החיבור. עודף רעלים בגוף מחליש את המערכת החיסונית, מגביר דלקתיות ומאיץ תהליכי חמצון והזדקנות.

המעי הוא מערכת הפינוי החשובה ביותר ופעילות תקינה שלה מהווה בסיס לתפקוד מיטבי של שאר מערכות הגוף. בגישה הקונבנציונאלית עצירות מוגדרת כאשר אין יציאה במשך יומיים. לעומת זאת בגישה הנטורופתית עצירות היא מצב שבו תדירות היציאות נמוכה מפעם אחת ביום.

באופן כללי כאשר יש מצב של פחות משלוש תנועות מעיים בשבוע קרוב לוודאי שמדובר בעצירות. לעתים קרובות היציאה קשה, יבשה, מלווה במאמץ וכאב ולעיתים עלולה אף ליצור קרע בפי הטבעת. עצירות ממושכת עלולה לגרום לבעיות בריאותיות שונות כגון טחורים, פיסורות, כאבי ראש, בחילות, נפיחות בטנית, כאבי בטן, חוסר תאבון, תשישות,  בעיות עור, חולשה חיסונית.

טיפול טבעי בעצירות:

הטיפול בעצירות בקליניקה הוא בהתאם לסיבה. במהלך הפגישה אני מאבחנת מה מקור לעצירות, האם מצב ראשוני או משני כתוצאה מהפרעה בריאותית אחרת, והטיפול נבנה בהתאם. ישנן דרכים רבות להקל על היציאות באופן טבעי, ללא נטילת תרופות או חומרים משלשלים אגרסיביים (אשר עלולים לגרום לתלות של המעי בהם). הטיפול הוא באמצעות תזונה המותאמת אישית לצד צמחים ותוספי תזונה.

מטרת הטיפול היא לשפר את תהליך העיכול, פירוק וספיגת המזון, עידוד תהליך חילוף החומרים ופינוי פסולת מהגוף, רגולציית פעילות המעיים, איזון אוכלוסיית חיידקי המעי, טיפול בכל התסמינים הנלווים ומתן כלים פרקטיים למניעת חזרת העצירות.

לשיחת יעוץ: 054-6851563

צרו קשר